Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Powstał pierwszy w Polsce portal crowdspeaking. Ma pomóc w budowaniu wizerunku marki i promocji akcji oraz produktów czy usług.
Iloo.pl to internetowy start-up, który poprzez generowanie społecznego tłumu pozwala dotrzeć z własnym komunikatem do tysięcy użytkowników portali społecznościowych. Platforma skierowana jest do osób, czy podmiotów, które poprzez działania w social mediach pragną budować wizerunek własnej marki. Wyjść ponad przeciętność, stać się marką promowaną przez jej odbiorców.
Platforma Iloo.pl umożliwia tworzenie kampanii, której celem jest prezentacja marki, produktu, czy usługi, a następnie publikacja jej w serwisie i udostępnienie. Kolejnym krokiem jest zbudowanie zasięgu społecznego czyli zebranie optymalnej liczby osób, które zainteresowane są daną kampanią i gotowe są ją promować poprzez swoje profile.
Docelowym efektem jest publikacja informacji, która została wprowadzona w trakcie jej tworzenia. Wszystkie informacje publikowane są bezpośrednio z kont osób polecających i adresowane są do ich znajomych – osoby w ich społecznym zasięgu. Tym samym każda z osób polecających staje się wiarygodnym nośnikiem reklamowym.
Funkcjonalność platformy Iloo.pl została podzielona ze względu na potrzeby komunikacyjne i rodzaj prowadzonej działalności, istnieje możliwość stworzenia kampanii zupełnie za darmo. Dzięki wdrożeniu mechanizmów generowania tłumu społecznego w znaczny sposób ułatwia dotarcie do potencjalnego klienta przez kanały social media. Pakiet premium można kupić już od 49 zł / mies. Iloo.pl posiada też wersję freemium.
Źródło: Informacja prasowa iloo.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.