Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Rusza akcja „Żegnamy Reklamy”! Warszawskie ruchy miejskie chcą „wyciąć” reklamy z miasta
opr. red.
Warszawa, pomimo obietnic Ratusza, od prawie dwóch lat nie może doczekać się kodeksu reklamowego.
Dlatego ruchy miejskie z Warszawy zawiązały sojusz i wspólnie uruchamiają akcję „Żegnamy reklamy!”.
Powstała strona internetowa http://www.zegnamyreklamy.pl, za pośrednictwem której każdy może przesłać zdjęcie najbrzydszych jego zdaniem reklam w mieście. – Chcemy w ten sposób pokazać władzom miasta, jak bardzo Warszawa tonie w reklamach i że trzeba coś z tym wreszcie zrobić – mówi Łukasz Fiszer z Miasto Jest Nasze, współorganizatora akcji.
Na stronie można też głosować na zdjęcia nadesłane przez innych. Z nadesłanych zdjęć na koniec akcji organizatorzy przygotują dla Pani Prezydent małą niespodziankę.
Organizatorzy przygotowali też własne postulaty odnośnie tego, jak powinien wyglądać kodeks reklamowy dla Warszawy. Domagamy się m.in. zakazu billboardów w centrum miasta, zakazu stosowania ekranów LED, znacznego ograniczenia reklam na budynkach i ogrodzeniach oraz uporządkowania szyldów i witryn. Wszystkie postulaty są publicznie dostępne na stronie http://www.zegnamyreklamy.pl
Organizatorami akcji jest sześć warszawskich organizacji: Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze, Ochocianie, Rembertów Bezpośrednio, Stowarzyszenie Mieszkańców Miasteczka Wilanów, Nasze Miasteczko i Ruch Sąsiedzki Targówek-Zacisze-Bródno.
Zapraszamy do odwiedzenia strony, na której znajdą Państwo szczegóły akcji, oraz do obejrzenia filmu promocyjnego (https://www.youtube.com/watch?v=APN0XKENaVU), którego autorem jest Tadeusz Nowakowski.
Źródło: Miasto Jest Nasze
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.