Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Raport IMM: otwieranie klatek w mediach, czyli o „Frankenkurczaku”
Stowarzyszenie "Otwarte Klatki"
Instytut Monitoringu Mediów przygotował niedawno specjalny raport dotyczący obecności i odbioru w mediach jednej z kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Mowa tutaj o kampanii "Frankenkurczak", której celem jest wprowadzenie systemowych zmian w hodowli tzw. brojlerów czyli kur mięsnych.
Raport ten doskonale prezentuje interesujący schemat rozprzestrzeniania się informacji związanych z kampaniami społecznymi w świecie mediów XXI wieku.
Pobierz
-
Raport IMM Frankenkurczak
pdf ・423.8 kB
Źródło: Stowarzyszenie "Otwarte Klatki"
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.