Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj.Świeć przykładem! Podsumowanie edycji 2007/2008 Kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju
Kampania na rzecz zrównoważonego rozwoju jest odpowiedzią na
postulaty światowej i europejskiej polityki ochrony środowiska. Jej
celem jest podnoszenie świadomości ekologicznej, dostarczanie
wiedzy i inicjowanie praktycznych działań w zakresie
powstrzymywania zmian klimatycznych, na które ma wpływ człowiek,
promocji racjonalnego wykorzystania i oszczędności energii
elektrycznej i wody oraz gospodarki odpadami, ze szczególnym
uwzględnieniem segregacji odpadów, recyklingu i wykorzystywania
produktów stworzonych z surowców z recyklingu.
Efekty Kampanii - wybór
Kampanie informacyjno-edukacyjne
Telewizja – dwa spoty edukacyjne, 370 emisji spotów, 46 wystąpień i informacji w serwisach informacyjnych i programach telewizyjnych
Radio – cztery spoty edukacyjne, 60 emisji spotów, 200 wystąpień w serwisach informacyjnych i audycjach radiowych
Prasa – 470 relacji i artykułów prasowych, 6 konferencji prasowych, 3 happeningi, zaangażowanie 85 dziennikarzy i 27 redakcji
Plakaty i reklama zewnętrzna (plakaty wielkoformatowe) – 70.000 plakatów B1 i 1.000 plakatów wielkoformatowych (bilbord i citylight), motyw przewodni – wykonany honorowo przez artystę-grafika Andrzeja Pągowskiego
Internet – kampania bannerowa – co najmniej 3.500.000 odsłon bannera w kilkunastu serwisach internetowych, wsparcie Onet.pl, ponad 1.570.000 odwiedzin zasobów informacyjnych udostępnionych i promowanych w ramach kampanii w serwisach naszaziemia.pl, recykling.pl i ekoedukacja.pl .
Badania opinii publicznej
dwa uliczne badania świadomości społecznej w zakresie racjonalnego wykorzystania i oszczędzania energii elektrycznej i wody oraz wykorzystania produktów z recyklingu, jesień 2007 i lato 2008, próba 800 osób
Edukacja praktyczna
Sprzątanie świata – Polska 2007
liczba uczestników – 1.107.354
liczba lokalnych organizatorów – 1.219
liczba zlikwidowanych dzikich wysypisk – 2.795
liczba wydarzeń towarzyszących (happeningi, itp.) - 6.592
Granty dla Ziemi – konkurs grantowy
liczba dofinansowanych programów: 10 (razem w latach 2006-2008 – 40)
wartość dofinansowanych programów: 92 833 zł (razem w latach 2006-2008 – 581.633 zł)
liczba zgłoszonych programów:116 (razem w latach 2006-2008 – 676)
wartość zgłoszonych programów: 1.088.829 zł (razem w latach 2006-2008 – 7.288.829 zł)
fundatorzy grantów: Fundacja PlasticsEurope Polska, Vattenfall Heat Poland
Efekty Kampanii - wybór
Kampanie informacyjno-edukacyjne
Telewizja – dwa spoty edukacyjne, 370 emisji spotów, 46 wystąpień i informacji w serwisach informacyjnych i programach telewizyjnych
Radio – cztery spoty edukacyjne, 60 emisji spotów, 200 wystąpień w serwisach informacyjnych i audycjach radiowych
Prasa – 470 relacji i artykułów prasowych, 6 konferencji prasowych, 3 happeningi, zaangażowanie 85 dziennikarzy i 27 redakcji
Plakaty i reklama zewnętrzna (plakaty wielkoformatowe) – 70.000 plakatów B1 i 1.000 plakatów wielkoformatowych (bilbord i citylight), motyw przewodni – wykonany honorowo przez artystę-grafika Andrzeja Pągowskiego
Internet – kampania bannerowa – co najmniej 3.500.000 odsłon bannera w kilkunastu serwisach internetowych, wsparcie Onet.pl, ponad 1.570.000 odwiedzin zasobów informacyjnych udostępnionych i promowanych w ramach kampanii w serwisach naszaziemia.pl, recykling.pl i ekoedukacja.pl .
Badania opinii publicznej
dwa uliczne badania świadomości społecznej w zakresie racjonalnego wykorzystania i oszczędzania energii elektrycznej i wody oraz wykorzystania produktów z recyklingu, jesień 2007 i lato 2008, próba 800 osób
Edukacja praktyczna
Sprzątanie świata – Polska 2007
liczba uczestników – 1.107.354
liczba lokalnych organizatorów – 1.219
liczba zlikwidowanych dzikich wysypisk – 2.795
liczba wydarzeń towarzyszących (happeningi, itp.) - 6.592
Granty dla Ziemi – konkurs grantowy
liczba dofinansowanych programów: 10 (razem w latach 2006-2008 – 40)
wartość dofinansowanych programów: 92 833 zł (razem w latach 2006-2008 – 581.633 zł)
liczba zgłoszonych programów:116 (razem w latach 2006-2008 – 676)
wartość zgłoszonych programów: 1.088.829 zł (razem w latach 2006-2008 – 7.288.829 zł)
fundatorzy grantów: Fundacja PlasticsEurope Polska, Vattenfall Heat Poland
Źródło: Fundacja Nasza Ziemia
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.