Określenie sponsor jest często używane w organizacjach pozarządowych. Będziemy tak nazywać firmę, która dała nam darowiznę, ale sponsorem zostanie też podmiot, który np. przekaże NGO środki, ale w zamian będzie oczekiwał reklamy. Różnice między tymi sytuacjami opisujemy na infografice.
Sponsoring, który polega na oczekiwaniu, że za przekazane środki czy inne rzeczy otrzyma się ustaloną usługę reklamową, może mieć miejsce tylko w niektórych organizacjach. Darowiznę możemy przekazać każdej NGO.
Organizacje pozarządowe muszą odróżniać dwie odmienne sytuacje - nie wszystkie mogą korzystać z dobrodziejstw obu. Jak wyglądają te sytuacje, co je różni i które organizacje pozarządowe mogą bezpiecznie się w nich odnaleźć - wszystko to tłumaczymy na infografice👇
Infografika: Przychodzi sponsor do organizacji...
Infografika w formacie A4 do samodzielnego wydruku
Opis infografiki w formacie PDF (dla osób niewidzących, niedowidzących)
Stołeczne Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych (SCWO) to system bezpłatnego wsparcia dla organizacji działających na rzecz Warszawy i osób w niej mieszkających.
Więcej informacji o ofercie SCWO znajdziesz na stronie: https://warszawa.ngo.pl/scwo. Projekt finansuje miasto stołeczne Warszawa.
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23