Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Konkurs na nową grafikę festiwalu Przemiany nie ma zwycięzcy, żadna z prac nie zostanie wdrożona - ogłaszają organizatorzy.
"To kolejna porażka fundacji Impact, która miała zajmować się promocją i koordynacją festiwalu (za 500 tys. zł przeznaczonych na ten cel z budżetu miasta)" - komentuje na swoim blogu Agnieszka Kowalska z Gazety Wyborczej. Autorka "Zrób to w Warszawie!" zaznacza, że konkurs na nową grafikę był niezrozumiały od samego początku. Spotkał się z ostra krytyką profesjonalnych grafików, m.in. ze Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Źle ocenili ogłaszanie takiego konkursu już w trakcie trwania festiwalu i skierowanie go do „wszystkich chętnych”, czyli również do amatorów. Profesjonaliści zwracali też uwagę na to, że nie jest to konkurs na „odświeżenie identyfikacji wizualnej festiwalu”, bo on takowej zwyczajnie nie ma.
Więcej: Agnieszka Kowalska, Konkurs Przemian bez zwycięzcy, Zrób to w Warszawie!, 13 sierpnia 2009
Źródło: Zrób to w Warszawie!
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.