Kto najczęściej robi zakupy online? Czy to prawda, że kobiety wydają więcej? Skąd wzięło się przekonanie, że mężczyzna udaje się na zakupy tylko zmuszony, a kobieta niczego tak nie uwielbia, jak przeglądania katalogów? I, co najważniejsze: co na to wszystko dane statystyczne? Liczby Was zaskoczą!
Przeanalizowaliśmy dane z raportu firmy Gemius na temat internetowych konsumenckich zwyczajów Polek i Polaków i odnieśliśmy je do trzech najpopularniejszych stereotypów na temat tego, kto, jak i za ile kupuje. Na tej bazie pokazujemy Wam, jak wprowadzić subtelne zmiany w komunikacji, które pozwolą na zoptymalizowanie przekazu względem tego, kto dominuje w Waszej grupie odbiorców.
Zajrzyjcie do TRANSKRYPCJI WEBINARA Akademii NGO FaniMani.pl, by zobaczyć, jak przemienić płciowe stereotypy w więcej darowizn od zakupów w internecie.
Źródło: Fundacja Fanimani