Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Ile tak naprawdę jest wart dodatkowy dochód zasilający domowy budżet? Z pewnością więcej niż nominalne kilkaset złotych. Comiesięczny zastrzyk gotówki pozwala na rozwój pasji, korzystanie z ulubionej formy rozrywki, a w dłuższej perspektywie na poprawę jakości życia. Dyskusję na ten temat chcą wywołać organizatorzy kampanii społecznej „Możesz więcej”, którzy krzewią ideę przedsiębiorczości bez liczenia na pomoc socjalną, czy nieefektywne programy aktywizujące.
„Jako student imam się różnych prac: udzielam korepetycji, w weekendy pracuję w pubie, czasami roznoszę ulotki. Stypendium nie wystarcza mi na pokrycie comiesięcznych wydatków”; „Samotnie wychowuję dziecko. Jestem komunikatywna, zmotywowana do działania i szybko się uczę. Wsparcie finansowe ze strony moich rodziców jest nieocenione, ale chciałabym samodzielnie zadbać o domowy budżet" – można przeczytać w dziale Wasze Historie na stronie internetowej akcji.
Kampania społeczna „Możesz więcej” aktywizuje osoby wchodzące na rynek pracy, kobiety samotnie wychowujące dzieci, rencistów oraz pozostałe osoby chcące podreperować domowy budżet. Cel akcji jest realny do osiągnięcia i polega na wykorzystaniu dodatkowego źródła utrzymania. Jego wysokość jest wprost proporcjonalna do poziomu zaangażowania jednostki.
Inicjatywa pod hasłem „Możesz więcej” propaguje znalezienie alternatywy do pomocy socjalnej – w tym przez motywowanie do akcesu do społeczności korzystającej z konferencji oraz szkoleń prowadzonych przez tuzy sprzedaży i marketingu na terenie całego kraju. Informacje o zbliżających się wydarzeniach będą aktualizowane w harmonogramie spotkań uczestników kampanii.
Akcja ma za zadanie zaangażować wiele czynników społecznych, urzędników lokalnych oraz ogólnopolskie media. Każdy podmiot, który znajdzie się w gronie partnerów propagujących ideę polskiej przedsiębiorczości, będzie uznawany za spełniający najwyższe standardy w zakresie doradztwa finansowego. Kampania „Możesz więcej” wystartowała we wrześniu 2016 r. Inicjatorem kampanii jest polska marka COLWAY, a wykonawcą agencja Commercial Communications. Zachęcamy do śledzenia fanpage’a akcji: http://bit.ly/2c7HvF0.
Źródło: inf. nadesłana
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.