"Prowadzę - jestem trzeźwy" wygrywa w rankingu publiczności
„Prowadzę – jestem trzeźwy” jest najlepszą kampanią społeczną w opinii internautów. W konkursie "Kampania Społeczna Roku 2008" udział wzięły 52 kampanie społeczne. Na drugim miejscu uplasowała się kampania „Przestrzeń Miasta”, na trzecim „Pij Mleko! Będziesz Wielki!”.
– Jest nas więcej! – mówi ks. Piotr Brząkalik parafrazując hasło kampanii. – Jest coraz więcej kierowców świadomych tego, jak ważna jest trzeźwość za kierownicą i promowanie tej postawy w swoim otoczeniu. Pierwsze miejsce w rankingu jest dla nas potwierdzeniem słuszności tego, co robimy. Dowodem na to, że nasze działania przynoszą efekty i coraz więcej ludzi podpisuje się pod hasłem kampanii. W najbliższym czasie planujemy rozszerzyć kampanię poza granice Polski.
– W związku z bogatą historią kampanii, opublikowaliśmy ostatnio książkę podsumowującą 10 lat programu „Trzeźwość”. Książka w wersji angielskiej prezentowana była na pierwszym europejskim kongresie duszpasterzy kierowców w Watykanie na przełomie września i października i spotkała się z pozytywnym przyjęciem. Mamy nadzieję, że niedługo kampania będzie wygrywać nie tylko w krajowych rankingach, ale również międzynarodowych.
Organizatorami kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” są Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. Piotr Brząkalik oraz Agencja Reklamowa Business Consulting.
Pobierz
-
Patrona NGO
499598_200912021214260192 ・38.72 kB
Źródło: Media Miejskie