Promujesz NGO? Czy Twój przekaz promocyjny działa? Sprawdź to w 4 krokach! [film]
W natłoku informacji, które każdego dnia docierają do naszych odbiorców i odbiorczyń, skuteczna komunikacja to nie przypadek – to efekt dobrze przemyślanego przekazu. Jak sprawdzić, czy Twój post, plakat, e-mail albo filmik naprawdę działa?
W nowej rolce z cyklu #KomunikacjaToDziała Iza Dembicka-Starska – ekspertka ds. promocji w ngo.pl – podpowiada, jak w 4 prostych krokach ocenić skuteczność przekazu promującego działanie, wydarzenie lub projekt Twojej organizacji👇
Wolisz czytać? Jak sprawdzić, czy Twój przekaz promujący działanie, wydarzenie, projekt jest OK?
Tu treść tej krótkiej, konkretnej porady od Izy: Jak sprawdzić, czy Twój przekaz promujący działanie, wydarzenie, projekt jest OK?
Upewnij się, że Twój przekaz:
- jest krótki – to 1 do 3 prostych zdań
- wskazuje wprost, co ma zrobić odbiorca – mów jasno, jakiej reakcji oczekujesz
- jest zrozumiały – używaj prostego języka, dopasowanego do Twojej grupy docelowej
- jest angażujący – zachęca do działania, odwołuje się do faktów lub emocji
Pamiętaj! Dobry przekaz zwiększa szansę na skuteczną promocję działań Twojego stowarzyszenia, fundacji!
Więcej praktycznych wskazówek znajdziesz w PORADNIK: Promocja i współpraca NGO z mediami 👈
Dofinansowano w ramach programu #SPLOTwartości. Program finansowany jest przez Unię Europejską.
👉 Zobacz playlistę: Jak promować działania organizacjiNatalia Klorek, Dorota Setniewska, ngo.pl
👉 Mocni w promocji. Podręcznik dla organizacji pozarządowych [zamów]
Źródło: inf. własna poradnik.ngo.pl
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.