Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
                                                
                                                    Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
                                                
                                            
                                        Brak przepisów i dodatkowe koszty ograniczają, według polskich przedsiębiorców, zaangażowanie ich firm w sprawy lokalnych społeczności – Rzeczpospolita pisze o wynikach badań przeprowadzonych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
    Badania przeprowadzono na 454
firmach z Polski, Słowacji i Węgier. Menadżerowie z tych krajów
zgodni są co do tego, że brak przepisów i dodatkowe koszty
ograniczają zaangażowanie firm w sprawy lokalnych społeczności.
Polscy przedsiębiorcy częściej niż ich koledzy narzekają na zmienną
politykę rządu
                    
    Badania są częścią projektu
"Tworzenie lepszego klimatu dla odpowiedzialności społecznej
biznesu w krajach Europy Środkowej i Wschodniej", współfinansowane
są przez Bank Światowy i Komisję Europejską. Raport z badań został
zaprezentowany podczas konferencji „Odpowiedzialny Biznes 2005.
Strategie odpowiedzialności w biznesie. Targi Dobrych Praktyk”,
które odbywają się 7 i 8 listopada w Warszawie.
                    Źródło: "Potrzebne zachęty podatkowe", Rzeczpospolita, 8 listopada 2005
                            Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
                            Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
                        
                    
                            Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.