Poradnik: Niezbędnik przedsiębiorcy z branży TSL. Jak skutecznie budować pozytywny wizerunek firmy
Nasz poradnik to 50 stron praktycznych porad dla firm z branży TSL – transportowych i spedycyjnych. Doświadczeni autorzy zebrali najważniejsze porady, dzięki którym będziesz w stanie – samodzielnie lub z niewielkim budżetem – zbudować profesjonalny wizerunek Twojej firmy i zdobyć rentownych klientów.
W pierwszej części poradnika podpowiadamy jak skutecznie budować pozytywny wizerunek firmy w branży TSL. Poruszamy również kwestie związane z firmowym logo - dlaczego warto je posiadać i dlaczego powinno być dobrze przemyślane. Podpowiadamy po co nam strona www oraz dlaczego warto angażować się w obecność w mediach społecznościowych. Czy profil na Facebooku jest dla każdego? A co z naszą wizytówką w innych miejscach?
Mówimy też o tym, że na nasz wizerunek wpływa również to, jak komunikujemy się z otoczeniem bezpośrednio - w tym przede wszystkim jak ma się do tego obsługa klienta. Zastanawiamy się też co mówią o nas nasi pracownicy, narzędzia pracy jakimi się posługujemy i czy to już dobry moment na profesjonalną współpracę z mediami branżowymi.
Zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami na naszych mediach społecznościowych tutaj i tutaj, ale i sugestiami na inne obszary działalności, które powinniśmy omówić w kolejnych częściach poradnika. Zapraszamy również do współpracy merytorycznej. Wszystko po to, aby wspólnie budować silną polską gospodarkę z docenianymi na całym świecie polskimi przedsiębiorcami i pracownikami. W branży TSL, ale nie tylko…
Projekt został sfinansowany przez narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 - 2030
Źródło: Fundacja Polski Instytut Transportu Drogowego