Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Elbląskie Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej od 1 stycznia 2012 roku realizuje projekt Poradnia Konsumencka w ramach porozumienia z Federacją Konsumentów.
Elbląskie Centrum Mediacji i Aktywizacji Społecznej informuje, że od 1 stycznia 2012 roku prowadzi bezpłatne poradnictwo i pomoc prawną w zakresie uprawnień konsumentów, dochodzenia ich roszczeń oraz sporządzanie pism procesowych na rzecz konsumentów na terenie województwa warmińsko - mazurskiego w ramach projektu pn. " Poradnia konsumencka" w ramach porozumienia z Federacja Konsumentów z siedzibą w Warszawie.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.