Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej w mediach społecznościowych
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB), skupiające największe firmy działające w branży, postawiło na 140 znaków. I nie tylko. Obecnie PSSB, jako przedstawiciel sektora, poszerza komunikację o aktywności na portalach, takich jak Twitter, LinkedIn oraz Facebook, aby lepiej docierać z informacją oraz prowadzić dialog z interesariuszami.
– Obecność w mediach społecznościowych jest dla naszych firm członkowskich wyzwaniem a jednocześnie odpowiedzią na potrzeby klientów, które sygnalizują od lat – mówi Mirosław Luboń, Dyrektor Generalny PSSB. Naszym obowiązkiem i przywilejem jest zabierać głos w ważnych dla naszych konsumentów i kontrahentów sprawach. Szybko i na bieżąco. Żadna forma dyskursu przy takich uwarunkowaniach nie sprawdzi się lepiej niż kanały komunikacji społecznościowej – dodaje Luboń.
PSSB wierzy, że obecność w Social Media przysłuży się lepszemu rozumieniu czym sprzedaż bezpośrednia jest i co oferuje. Stowarzyszenie planuje przedstawiać na czym polega praca w branży oraz dlaczego dokonując zakupów w firmach członkowskich PSSB, konsument jest podwójnie chroniony. Niewątpliwie kanały te posłużą również informowaniu o inicjatywach środowiska, stanowisku wobec planowanych regulacji, a także dadzą możliwość dyskutowania rozwiązań służących rozwojowi branży, ku satysfakcji sprzedawców i kupujących.
Zobacz więcej:
Facebook | Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – PSSB | @pssb.official
Twitter | PSSB | @PSSB_PL
LinkedIn | Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – PSSB
Źródło: Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej