Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączył Piotr Łysak – Dyrektor Zarządzający McCann Erickson w Polsce.
Piotr Łysak swoją karierę w ramach struktur McCann rozpoczął w 1997 roku od polskiego biura agencji jako Group Account Director. Realizował projekty dla: Nestle, Unilevera, PKO BP, Warki, Plus GSM. Przez kilka lat jako New Business Director - Łysak zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów.
Po sukcesach odniesionych w polskim biurze kontynuował karierę, jako Africa Area Director Coca-Cola. Opowiedziany był za pracę dla tego klienta na kontynencie afrykańskim. Był również koordynatorem sieci McCann w tym regionie.
W Europie zarządzał biurami McCann Erickson w Bukareszcie, Belgradzie i Kijowie. Od marca 2009 roku zarządza polskim oddziałem McCann Erickson.
Piotr Łysak ukończył studia psychologiczne i aktorskie na Uniwersytecie Alberty w Kanadzie. Ukończył także studia z marketingu i reklamy na Uniwersytecie Nowojorskim oraz studia MBA Uniwersytetu Calgary, realizowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
„Cenię sobie IAA jako idealną platformę, funkcjonującą dla dobra wszystkich interesariuszy rynku komunikacji marketingowej. Myślę, że zależy nam wszystkim na tym samym: efektywnej współpracy, podnoszeniu standardów i napędzaniu innowacji. Chętnie działać będę w tym kierunku w polskim oddziale IAA” - powiedział nowy członek IAA Piotr Łysak.
Dotychczas do grona partnerów polskiego oddziału IAA dołączyło kilkadziesiąt firm, wśród których znajdują się największe i najbardziej znaczące podmioty gospodarcze w Polsce i na świecie.
Źródło: Grass - roots