Piłka nożna zmienia Świat! Kampania datków Homeless World Cup odniosła ogromny suckes
Wspólna kampania organizacji Homeless World Cup i Menelgame przerosła oczekiwania. Gracze tej kontrowersyjnej gry przekazali wysoką sumę na rzecz uczestników turnieju.
Hamburg/Warszawa, 28 września 2010 – 55 drużyn zakończyło właśnie 8. Międzynarodowy Homeless World Cup na Copacabana w Rio. Tegoroczny turniej wygrała Brazylia.
Ta impreza z pewnością pomoże jej uczestnikom wrócić do normalnego życia, szansę ma aż 70 procent graczy.
Sponsorowana przez Menelgame drużyna palestyńska uczestniczyła po raz pierwszy w turnieju i zajęła dziesiąte miejsce, co zaskoczyło wielu ekspertów. „Nasz udział w turnieju to wielki sukces! Nasi zawodnicy naprawdę wszystkich zaskoczyli. Dziękujemy wszystkim, którzy nas wspierali i w nas wierzyli”, mówi Sameh Zeidani, trener palestyńskiej drużyny, kierując swoje słowa szczególnie do graczy Menelgame i jej twórców.
Równocześnie firma zarządzająca Menelgame zachęcała wszystkich użytkowników do przekazywania datków, co również spotkało się ze sporym zainteresowaniem. To, że gracze w ponad 10 krajach przekazali pieniądze na ten cel, jest naprawdę sporym sukcesem kampanii, przyznaje Mel Young, prezes Homeless World Cup: „Piłka nożna może zmienić Świat! Młodzi ludzie, pokazując swoje zaangażowanie, dają motywację bezdomnym osobom oraz inspirują je!
Polska drużyna również zaskoczyła w tegorocznym turnieju. Przez cały czas byliśmy faworytami, szczególnie udane okazały się dla nas mecze z Argentyną 8 do 1 i Hongkongiem 7 do 1.
Źródło: Farbflut GmbH