Zazwyczaj nie myślimy o tym, że codziennie tysiące osób narażają życie po to, aby inni mogli żyć. Strażacy, żołnierze, policjanci, ratownicy medyczni i inni pełniący służbę publiczną wybrali taką właśnie drogę i chwała im za to. Ich obecność traktujemy, jako coś normalnego, wymagając od nich wykonywania swojej pracy. A oni proszą tylko o jedno…
„Gdyby coś się stało… pamiętaj o moich dzieciach”. Te mocne, dające do myślenia słowa towarzyszą nowej kampanii Fundacji Dorastaj z Nami. Organizacja zajmuje się losem dzieci tych, którzy zginęli lub stracili zdrowie w wyniku pełnienia służby publicznej. Warto przemyśleć kwestię społecznej odpowiedzialności za losy rodzin osób poszkodowanych w wyniku służby społeczeństwu. Niech hasło kampanii - „Bohaterowie proszą Cię o pomoc” - zmusi nas do refleksji.
Kampania zakrojona jest na szeroką skalę, od spotów telewizyjnych po reklamy outdoorowe i kina. Realizacją, kreacją i strategią zajęła się agencja marketingu społecznego Telescope, natomiast za kontakty z mediami odpowiedzialne są dwie inne agencje - Media On i AM Art-Media. To dowód na to, że świat reklamy i działalności charytatywnej może ze sobą współpracować, wzajemnie się wspierając. I to również jest warte naśladowania.
—
Cykl „Warci Naśladowania” służy przekazywaniu najlepszych praktyk na polskim rynku. Będziemy ukazywać wybrane kampanie społeczne i charytatywne, pokazywać sylwetki osób przyczyniających się do szerokiego akcentowania problemów wykluczonych i potrzebujących pomocy. W tym celu tworzony specjalny hashtag #warcinasladowania, którym będziemy informować o działaniach w sieci, a w serwisie Technologie.ngo.pl prowadzony będzie cykl WARCINASLADOWANIA
Źródło: Technologie.ngo.pl