Paka dla Bezdomniaka laureatem nagrody na Kampanię Społeczną 2013 roku!
Akcja „Paka dla Bezdomniaka” zdobyła uznanie jury w konkursie Kampania Społeczna roku 2013. Pierwsza nagroda w kategorii: marketing zaangażowany społecznie (CRM), została przyznana za copywriting, zasięg reklamowy, zaangażowanie znanych twarzy oraz efektywność.
To, ze kampania stała się rozpoznawalna i zatoczyła tak szeroki krąg zawdzięczamy udziałowi wielu znanych i lubianych, którzy wsparli ją swoim wizerunkiem, zachęcili własnymi słowami do wspierania zwierząt i mówili o niej goszcząc w popularnych programach radiowych i telewizyjnych.
Przypomnijmy kilka wypowiedzi, które zdecydowanie przyczyniły się do odwiedzin strony i zakupu pak:
– Akcja "Paka dla Bezdomniaka" ma przede wszystkim zapewnić zwierzętom pożywienie, ale także zwrócić uwagę na problem bezdomności wśród zwierząt. Chcemy pokazać, ze pomaganie jest łatwe i że razem możemy wykarmić nawet taką dużą ilość psiaków, jaka znajduje się w schronisku w Korabiewicach – mówiła Maja Ostaszewska.
Agata Buzek, która działania Fundacji Viva! wspiera już od wielu lat, również zachęcała do zaangażowania się w inicjatywę. – Przyłączmy się do akcji „Paka dla Bezdomniaka”. Dzięki naszemu wsparciu zwierzęta otrzymają niezbędną pomoc – mówiła aktorka.
W inicjatywie wzięli również udział: Piotr Adamczyk, Andrzej Chyra, Magda Cielecka, Majka Jeżowska, Edyta Olszówka, Jacek Poniedziałek , Krzysztof Skiba, Michał Piróg, Pola Pospieszalska, Zbigniew Łuczyński.
Nie ograniczyliśmy akcji tylko do znanych osób i w tym roku do tak zacnego grona dołączyła autentyczna wolontariuszka, pięcioletnia Sara. Pozwoliło to na kolejne „ożywienie” kampanii poprzez propagowanie coraz bardziej popularnego wolontariatu rodzinnego i ponowne nagłośnienie akcji w mediach.
Jesteśmy świadomi, ze ta konkretna nagroda jest przede wszystkim zasługą agencji AtomClick i wspólnego działania wielu, wielu osób.
Nie zamierzamy spocząć na laurach i planujemy angażowanie kolejnych osób, tych znanych i tych szczerze zainteresowanych zmianami na dużą skalę sytuacji bezdomnych zwierząt w naszym kraju.
Stawiamy na edukację, empatię i zarażanie pasją pomagania. W najbliższych planach dzień dziecka w schronisku.
Patronat honorowy nad akcją sprawuje Hanna Gronkiewicz-Waltz, Prezydent miasta st. Warszawy, i Business Club Center. Za kreację i produkcję filmu promującego akcję oraz przygotowanie jej strony internetowej odpowiedzialna jest agencja AtomClick.
Źródło: Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt - Viva