20 sierpnia OTOP – Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków - zaprosiło do konkursu na kampanię reklamową 30 agencji reklamowych. Kampania będzie częścią wdrażanej strategii członkowskiej towarzystwa.
Rozesłany brief na kampanię OTOP zakłada jej 2 etapy. Pierwszy, typowo wizerunkowy, za zadanie będzie miał zapoznanie z Ogólnopolskim Towarzystwem ochrony Ptaków, skutkiem drugiego ma być pozyskanie jak największej liczby członków OTOP. Kampania planowana jest w radio, prasie, Internecie oraz na nośnikach outdoor, przewidziano także działania z zakresu reklamy ambientowej. Przewidywany początek pierwszego etapu to przełom jesieni i zimy 2009, a drugiego czerwiec 2010.
Kampania w ramach strategii członkowskiej będzie opierała się o współpracę partnerską i patronacką. W ramach działań promujących OTOP przewidziano także działania public relations oraz eventy.
Strategia Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, które jest organizacją członkowską, przewiduje znaczne zwiększenie liczby osób zapisanych do organizacji i wspomagających ją. –Działania OTOP jako organizacji pozarządowej opierają się na zewnętrznych środkach finansowych. Między innymi dzięki składkom członkowskim możemy prowadzić wiele prac ochroniarskich w Polsce. Mam nadzieję, że nasza kampania zaowocuje także licznymi kontaktami ze sponsorami i partnerami naszych działań – mówi Joanna Kalinowska, Dyrektor do spraw rozwoju w OTOP.
Za całość działań związanych z planowaniem i wdrażaniem strategii członkowskiej odpowiedzialna jest Sylwia Wódz, Koordynator kampanii członkowskiej OTOP. Sylwia Wódz współpracowała wcześniej z Promotor United Entertaiment jako koordynator PR imprez muzycznych, pracowała w Euro RSCG Sensors oraz Partner of Promotion.
Źródło: OTOP