Ogłoszono nominacje w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2015 [patronat ngo.pl]
W tym roku do nagrody Kampania Społeczna Roku 2015 jury nominowało 57 kampanii. Laureatów poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali. Celem corocznego konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym w Polsce.
W VIII edycji Konkursu „Kampania Społeczna Roku” nadesłano opisy 86 kampanii w dwunastu kategoriach. Wśród zgłaszających znalazły się firmy, instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, agencje reklamowe oraz PR, a także osoby prywatne.
– W tym roku wprowadziliśmy zmiany w systemie weryfikacji zgłoszeń. Nominowane kampanie wybrane zostały w procesie preselekcji – każdą kategorię oceniały grupy składające się z 3-4 jurorów – mówi Paweł Prochenko, przewodniczący jury w Konkursie Kampania Społeczna. – Kolejne etapy głosowania to oceny indywidualne i obrady jury. Poziom nominowanych kampanii jest wysoki więc wybór zwycięzców nie będzie łatwy – dodaje.
Jak co roku najlepszą kampanię zagraniczną w kategorii Świat wybierze międzynarodowe jury, a nominowane kampanie w kategorii „Akcje Zaangażowane Społecznie” wybierali Internauci za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl.
Wśród kampanii zgłoszonych przez osoby prywatne, największą popularnością cieszyły się kampanie propagujące czytelnictwo książek – „Przeczytam 52 książki w 2015 roku i „Czyta bo ma daleko do domu”. Nominację otrzymały również kampania namawiająca do reagowania podczas napadu lub gwałtu „Możesz to zmienić”, „Śmieci na Wysokości”, czyli warszawska akcja sprzeciwiająca się wywieszaniu reklam wielkoformatowych na budynkach miasta oraz „Regionalny Portal Sportowy Grodzisk Sport News w Grodzisku Mazowieckim”.
Wszystkie zwycięskie kampanie poznamy 23 maja w trakcie uroczystej Gali.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma.
Partnerzy konkursu to: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica.
Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing.
Partner technologiczny toProgressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.
Pobierz
Źródło: kampaniespoleczne.pl