Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Styczniowy numer miesięcznika poświęciliśmy między innymi 1% na rzecz organizacji pożytku publicznego i filantropii. Można się także dowiedzieć, jak media wspierają organizacje pozarządowe w Norwegii. Oprócz tego stałe rubryki: Ekonomia Społeczna i Poradnik, a w nim między innymi odpowiedź na pytanie, czy każda organizacja musi mieć REGON i NIP.
Spis treści:
Co się zdarzyło, co się
zdarzy (str. 2)
„TV-Aksjonen czyli
telewizja pomaga zbierać pieniądze” (str. 5)
„Kampanie społeczne w
Polsce” (str. 5)
Krzyk mody ostatnich
tygodni – filantropia (str. 6)
„Mały procent, duża sprawa”
(str. 7)
Poradnik:
-
„Zamówienia publiczne – na przełomie dwóch aktów prawnych” (str. 8)
-
„Odpłatna, nieodpłatna, gospodarcza…” (str. 9)
-
„Czy każda organizacja musi mieć REGON i NIP?” (str. 9)
-
„Otrzymywanie nawiązek” (str. 9)
Fair trade albo zmieniam
sklep (str. 10)
Ekonomia społeczna:
„Wymyślanie pracy” (str. 11)
Miesięcznik
"gazeta.ngo.pl" dostępny jest w prenumeracie. Zamówienia i więcej
informacji: www.gazeta.ngo.pl
Źródło: inf. własna
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.