Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Kampania MAMA, TATA…& MYSELF?, jako jedyna w Polsce, została nominowana przez polską sekcję IBBY (www.ibby.pl) do międzynarodowej Asahi Reading Promotion Award (www.ibby.org).
Celem Kampanii jest promocja czytelnictwa polskich książek wśród dzieci i młodzieży na terenie Irlandii (szczegóły: www.czytampopolsku.pl).
Decyzja jurorów zostanie ogłoszona podczas Targów Książki Dziecięcej w Bolonii w marcu 2010 r. (Bologna Children`s Book Fair) podczas konferencji prasowej IBBY 23 marca 2010. Zaś wręczenie nagród uświetni Kongres IBBY w Santiago de Compostela w Hiszpanii we wrześniu 2010 r.
Wśród polskich inicjatyw wyróżnienie to przypadło w 2006 r. Kampanii Cała Polska Czyta Dzieciom.
- Niezależnie od decyzji Jury gorąco dziękujemy polskiej sekcji IBBY za nominację - mówi Justyna Józefowicz, szefowa Kampanii MAMA, TATA…& MYSELF. - Efekty jakie udało się dotychczas osiągnąć zawdzięczamy ogromnej energii i ciężkiej pracy wolontariuszy. Świetnie, że zostały dostrzeżone. Czujemy się wyróżnieni i docenieni. Za ciąg dalszy… trzymajcie kciuki.
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.