Katowicka Agencja PR Pan Pikto została nominowana do nagrody Protony w kategorii edukacja PR-owska. Jest to wyróżnienie przyznawane przez branżę Public Relations za osiągnięcia w tej dziedzinie. Zespół projektowy w składzie Urszula Szwed oraz Łukasz Jurkiewicz mają szansę na nagrodę za realizację projektu Charity.
Projekt Charity to działanie non-profit realizowane przez Pana
Pikto, którego celem jest edukacja sektora pozarządowego w zakresie
Public Relations. Pierwsza jego edycja trwała od października
ubiegłego roku do kwietnia bieżącego. W tym czasie pięć organizacji
pozarządowych miało możliwość bezpłatnego szkolenia się z
umiejętności prowadzenia działań PR. Efektem wspólnej pracy jest
to, iż każdy z uczestników projektu opracował podręcznik, zwany
Manualem PR. Dokument ten umożliwia organizacjom samodzielne
prowadzenie przedsięwzięć z zakresu Public Relations.
– Jest to jedyny tego rodzaju projekt adresowany do III sektora.
Dlatego zwracamy się z prośbą o poparcie tej kandydatury. Zachęcamy
organizacje do podpisania listu intencyjnego, który zostanie
wysłany do Akademii Ekspertów decydującej o tym kto otrzyma
wyróżnienie w tym roku. Organizacje, które chcą podpisać się pod
listem prosimy o kontakt – mówi Emil Nagalewski z Centrum Rozwoju
Inicjatyw Społecznych CRIS.
Projekt Charity jest autorskim rozwiązaniem edukacyjnym,
opracowanym przez zespół Agencji PR Pan Pikto. Ma na celu
dostarczenie praktycznych wskazówek dla konkretnych organizacji.
Powodzenie projektu spowodowało, że agencja już teraz planuje
kolejne edycje.