Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
W czym tkwi sekret dobrej reklamy? Wbrew pozorom, wcale nie w odpowiednim pokazaniu produktu. Pamiętajmy, że odbiorca o wiele lepiej zapamięta reklamę przykuwającą uwagę, niż czysto techniczne informacje.
Dobra historia to taka, która o czymś mówi. Nie musi opowiadać o tym przez kilka godzin, nie musi tego robić nawet przez kilkadziesiąt minut – czasem wystarczy kilkanaście, a nawet kilka sekund. O tym, jak działa reklama, dlaczego nie trzeba tworzyć filmowych epopei oraz o zagranicznych inspiracjach polskimi pomysłami opowiada Tomasz Sulewski z Orange Polska.
Źródło: Technologie.ngo.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.