Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
MRR: Jak działają Fundusze Europejskie? – start kampanii promocyjnej
Redakcja ngo.pl (opr.)
- Jesteśmy w momencie, w którym zagospodarowana została już prawie połowa wszystkich funduszy unijnych na lata 2007-2013. Mamy ponadto zakończonych 10 tysięcy projektów. To najwyższy czas, by pokazać najlepsze przykłady działania środków europejskich w Polsce – poinformowała minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska podczas oficjalnego rozpoczęcia kampanii promującej efekty działania Funduszy Europejskich, które odbyło się 6 września 2010 r. w Warszawie.
– Wg naszych badań, ponad 70 proc. społeczeństwa chce wiedzieć na co wydawane są środki europejskie. Ta kampania ma sprostać tym oczekiwaniom – zaznaczyła szefowa resortu.
Minister Bieńkowska podkreśliła również, że środki z pomocy technicznej przeznaczone na realizację kampanii mogą być wydatkowane tylko na promocję. – Nie możemy ich przesuwać na inne działanie. Gdybyśmy nie sfinansowali tej kampanii, pieniądze by nam przepadły.
– Obecna kampania jest wieloetapowa i wielowątkowa. Jest ponadto kampanią przełomową z uwagi na wspólną linię kreacyjną dla marki Fundusze Europejskie, jak i wszystkich programów krajowych – dodała Anita Noskowska-Piątkowska, zastępca dyrektora Departamentu Informacji, Promocji i Szkoleń. Nowe podejście w kampanii polega również na pokazywaniu efektów działania funduszy unijnych, zmian jakie dzięki nim dokonują się w całej Polsce.
Elementem wspomagającym działania kampanii jest - specjalnie przygotowane narzędzie w ramach Portalu Funduszy Europejskich - „Galeria projektów” Prezentowane są tam efekty wykorzystania środków unijnych oraz ich wpływ na rozwój Polski.
Pliki do pobrania:
Jak działają Fundusze Europejskie? - informacja prasowa
Jak działają Fundusze Europejskie? - prezentacja
Minister Bieńkowska podkreśliła również, że środki z pomocy technicznej przeznaczone na realizację kampanii mogą być wydatkowane tylko na promocję. – Nie możemy ich przesuwać na inne działanie. Gdybyśmy nie sfinansowali tej kampanii, pieniądze by nam przepadły.
– Obecna kampania jest wieloetapowa i wielowątkowa. Jest ponadto kampanią przełomową z uwagi na wspólną linię kreacyjną dla marki Fundusze Europejskie, jak i wszystkich programów krajowych – dodała Anita Noskowska-Piątkowska, zastępca dyrektora Departamentu Informacji, Promocji i Szkoleń. Nowe podejście w kampanii polega również na pokazywaniu efektów działania funduszy unijnych, zmian jakie dzięki nim dokonują się w całej Polsce.
Elementem wspomagającym działania kampanii jest - specjalnie przygotowane narzędzie w ramach Portalu Funduszy Europejskich - „Galeria projektów” Prezentowane są tam efekty wykorzystania środków unijnych oraz ich wpływ na rozwój Polski.
Pliki do pobrania:
Jak działają Fundusze Europejskie? - informacja prasowa
Jak działają Fundusze Europejskie? - prezentacja
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.