Miasto uruchamia generator wniosków dla zadań publicznych
Na razie zostanie uruchomiony testowo dla dwóch konkursów na realizację zadania publicznego ogłoszonych przez miasto. Jednak już teraz opłaca się organizacjom założyć swoje konto, bo raz aktywowane będzie służyć także w innych konkursach na realizację zadań publicznych.
Założenie konta jest proste. Należy podać podstawowe dane organizacji, takie jak formę prawną, nazwę, nr KRS, Regon, nazwę banku, w której organizacja prowadzi rachunek oraz jego numer, adres e-mail i strony www. Po wprowadzeniu tych danych pojawiają się następujące rubryki formularza, w które należy wpisać dane teleadresowe, nazwiska i imiona osób upoważnionych do reprezentowania organizacji oraz przedmiot nieodpłatnej i odpłatnej działalności pożytku publicznego oraz działalności gospodarczej. Po wysłaniu formularza, na podany adres e-mail organizacja otrzyma wiadomość z loginem i hasłem, których będzie używać przy logowaniu.
Bieżące informacje na temat testów generatora i uruchomienia go dla wszystkich konkurów na realizację zadań publicznych organizowanych przez miasto będą publikowane na wyżej wymienionej stronie urzędu m. st. Warszawy.