Materiały po webinarium portalu ngo.pl: Jak pisać, żeby nas czytali? [film]
Jak ciekawie pisać o działaniach organizacji i skutecznie promować się (nie tylko) na ngo.pl? Z radami na ten temat można było zapoznać się na webinarium zorganizowanym przez ngo.pl. Obejrzyj film z nagraniem, skorzystaj z prezentacji.
23 marca 2016 r. spotkaliśmy się z Dorotą Setniewską, która odpowiada za działania promocyjne portalu ngo.pl i kontakty z mediami.
Podczas pierwszej części uczestnicy webinarium mogli dowiedzieć się, jak tworzyć ciekawe i przykuwające uwagę informacje o tym, co robi organizacja. W drugiej części - o tym, jak dodawać informacje do ngo.pl i wykorzystać portal jako narzędzie promocji. Webinarium prowadziła Dorota Kostowska, specjalistka od webinariów.
Nagranie z webinarium
Obejrzyj nagranie. Czas trwania: 01:11:52 h.
00:00 – 5:00 – Wstęp, dlaczego warto pisać o swojej organizacji, informować, co robi
5:01 – 40:09 – Praktyczne wskazówki – jak pisać informacje, które będą chętnie czytane (zalety i wady formy pisemnej informacji, na jakie pytania powinna odpowiadać informacja, dlaczego ważny jest tytuł i lead, dlaczego ważne jest zdjęcie)
55:23 – 01:11:52 – Odpowiedzi na pytania uczestników i zakończenie
Prezentację omawianą na webinarium można też pobrać w pdfie poniżej, w plikach do pobrania.
W przypadku pytań w kontekście praw autorskich, związanych z wykorzystaniem zdjęć, przeczytaj:
Źródło: inf. własna (ngo.pl)