Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Marketing w wyszukiwarkach służy do korzystnego pozycjonowania strony internetowej, które ułatwia dostęp do strony zainteresowanym nią osobom.
W wyszukiwarce Google istnieją dwa mechanizmy marketingowe, które są wobec siebie komplementarne. Jest to narzędzie pozycjonowania strony internetowej – SEO (ang. Search Engine Optimalization), służące do określania pozycji strony na liście wyszukiwania oraz SEM (Search Engine Marketing), czyli płatne, sponsorowane linki, które wyświetlają się nad oraz obok listy wyników wyszukiwania…
Tu znajdziesz cały tekst:
Źródło: technologie.ngo.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.