Tegoroczna kampania 1% Fundacji Dzieci Niczyje otrzymała wsparcie reklamowe dzięki firmie Make Sense Media DOOH. Od początku kwietnia spot kampanii można zobaczyć w wielu warszawskich aptekach, a także w punktach POS – Vision i Kolporter w całej Polsce.
- Dzięki temu możemy dotrzeć do bardzo szerokiej grupy potencjalnych darczyńców a tym samym pomóc jeszcze większej liczbie dzieci-ofiar przemocy. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie pomoc firmy Make Sense Media DOOH – mówi Katarzyna Czerska, specjalistka ds. relacji z biznesem Fundacji Dzieci Niczyje.
- Make Sense Media DOOH stara się bardzo często wspierać sektor organizacji pozarządowych. Jest dla nas bardzo ważne, żeby pomagać w propagowaniu i rozpowszechnianiu kampanii społecznych poprzez nasze sieci reklamowe. Razem z Fundacją Dzieci Niczyje chcemy pokazać, że prowadzenie kampanii reklamowych na ekranach DOOH jest wspaniałym narzędziem dotarcia do wielu grup potencjalnych darczyńców – mówi Krzysztof Bernatowicz, dyrektor ds. sprzedaży Make Sense Media DOOH
Fundacja Dzieci Niczyje działa od 1991 r. Jest największą, polską organizacją pozarządową zajmującą się ochroną dzieci przed krzywdzeniem oraz pomocą dzieciom-ofiarom przemocy, ich rodzinom oraz opiekunom.
Make Sense Media DOOH to część Make Sense Media Group, międzynarodowej grupy marketingowej, mającej ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu w miejscach sprzedaży. Make Sense Media DOOH oferujemy możliwość tworzenia i realizowania kampanii reklamowych poprzez różne kanały komunikacji – sieć ekranów Digital Signage oraz sieć BTL w przychodniach lekarskich POZ.
Źródło: Fundacja Dzieci Niczyje