Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Konkurs SPOŁECZNA POCZTÓWKA – tablet do wygrania! [informacja prasowa]
Dorota Setniewska, Stowarzyszenie Klon/Jawor
NGO.PL – największy ogólnopolski portal organizacji pozarządowych zaprasza do nadsyłania SPOŁECZNYCH POCZTÓWEK. Redakcja portalu czeka na zdjęcia przedstawiające ciekawe inicjatywy społeczne z różnych zakątków Polski. Akcja trwa do końca sierpnia. Nagrodą jest tablet.
SPOŁECZNĄ POCZTÓWKĘ może przysłać każdy, nie musi to być osoba związana z organizacjami pozarządowymi. Ważne, co będzie na zdjęciach.
- Czekamy na zdjęcia, na których widać wakacyjne działania społeczne i ten społeczny wydźwięk jest dla nas najistotniejszy. Nie precyzujemy, co ma być na zdjęciach, może to być wszystko, co kojarzy się z hasłem SPOŁECZNA POCZTÓWKA. Mogą to być akcje prowadzone przez organizacje pozarządowe, ale także na przykład wspólne działania mieszkańców czy grup sąsiedzkich – mówi Dorota Setniewska z portalu ngo.pl.
Zdjęcia (od 3 do 5 fotografii), wraz z krótkim opisem (max 3000 znaków) należy przesłać do portalu na adres redakcja@portal.ngo.pl lub dodać samodzielnie, korzystając z serwisu moje.ngo.pl. Prace będą na bieżąco publikowane w portalu i na profilu ngo.pl na Facebooku. We wrześniu redakcja wybierze najlepsze fotografie, a zwycięzca otrzyma tablet. Dla organizacji nadesłanie i publikacja zdjęcia w portalu to szansa na wypromowanie się i pokazanie swoich działań. Ngo.pl jest największym portalem o tematyce pozarządowej, rocznie korzysta z niego 6 milionów użytkowników. Redakcja przypomina, że osoby, które będą przedstawione na zdjęciach, powinny wyrazić zgodę na rozpowszechnianie ich wizerunku.
Więcej o akcji na ngo.pl.
Zapraszamy do udziału!
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.