Konkurs na Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne Roku – tu nie ma przegranych
– Niektóre przedsiębiorstwa nie chcą się zgłaszać, bo są przekonane, że nie wygrają. Ale nie tylko o nagrody tu chodzi. Konkurs to platforma kontaktu ze środowiskiem biznesu i organizacjami pracodawców. Dlatego zgłaszajcie się, bo to dla was szansa na zyskanie partnerów – zachęca Ewa Hevelke, sekretarz konkursu.
Przedsiębiorcy mają do wyboru dwie kategorie: „Najlepsze Przedsiębiorstwo Społeczne” i „Pomysł na Rozwój”. Do pierwszej przyjmowane są te przedsiębiorstwa, które osiągnęły obrót z działalności gospodarczej powyżej 100 tys. zł. Do drugiej zaś te, których obrót był poniżej tej kwoty.
W konkursie przewidziano szereg nagród. Główna nagroda to 50 tys. zł ufundowana przez francuski bank etyczny Crédit Coopératif. Do tego druga nagroda – 20 tys. zł i trzy równorzędne nagrody po 10 tys. zł. Ich fundatorem jest Fundacja BGŻ. Przedsiębiorstwa, które nie wygrają mają szansę na zdobycie tzw. pakietów doradczych. Na etapie oceniania formularzy zgłoszeniowych eksperci ocenią jaki obszar działalności przedsiębiorstwa wymaga szczególnej poprawy czy wsparcia. Takie przedsiębiorstwa zostaną zarekomendowane znanej firmie PwC (dawniej PricewaterhouseCoopers), która obejmie je swoimi doradztwem.
– To nie wszystko, wciąż zgłaszają się do nas poważni partnerzy biznesowi i organizacje pracodawców, które zaczynają interesować się przedsiębiorczością społeczną. Za pośrednictwem naszego konkursu chcą lepiej poznać środowisko ekonomii społecznej. Zobaczyć, jak funkcjonują konkretne przedsiębiorstwa. Szukają partnerów do swoich projektów w środowiskach lokalnych – podkreśla Hevelke.
Pobierz
-
201103221707110269
631042_201103221707110269 ・38.72 kB
-
201103240009310921
631371_201103240009310921 ・38.72 kB
-
201104061248430747
634945_201104061248430747 ・38.72 kB
-
201104131701570484
636443_201104131701570484 ・38.72 kB
Źródło: Informacja własna