Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Tygodnik Newsweek i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce po raz czwarty zorganizowały konkurs "100% z 1%" na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Właśnie ogłoszono jego wyniki.
A oto laureaci:
- w kategorii Akcje specjalne - Stowarzyszenie WIOSNA (SZLACHETNA PACZKA)
- w kategorii Internet - Fundacja Rodzin Adopcyjnych
- w kategorii Plakat lokalny - Fundacja Rodzin Adopcyjnych
- w kategorii Plakat ogólnopolski - Fundacja GAJUSZ
- w kategorii Prasa lokalna - Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci
- w kategorii Prasa ogólnopolska - Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN
- w kategorii Radio-spot - Fundacja Dziecięca Fantazja
- w kategorii TV-spot - Fundacja Rodzin Adopcyjnych
- w kategorii Internet - Fundacja Rodzin Adopcyjnych
- w kategorii Plakat lokalny - Fundacja Rodzin Adopcyjnych
- w kategorii Plakat ogólnopolski - Fundacja GAJUSZ
- w kategorii Prasa lokalna - Stowarzyszenie Łódzkie Hospicjum dla Dzieci
- w kategorii Prasa ogólnopolska - Stowarzyszenie Wspierania Onkologii UNICORN
- w kategorii Radio-spot - Fundacja Dziecięca Fantazja
- w kategorii TV-spot - Fundacja Rodzin Adopcyjnych
szczegóły na stronie jedenprocent.newsweek.pl/
Źródło: http://jedenprocent.newsweek.pl/
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.