Joanna Sobolewska nowym Pełnomocnikiem Zarządu IAA do spraw Young Professionals
Joanna Sobolewska została nowym Pełnomocnikiem Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA do spraw Young Professionals. Zastąpiła na tym stanowisku Magdalenę Szozdę.
Sobolewska pracuje od 4 lat w Streetcom Polska - Agencji Marketingu Szeptanego, gdzie pełni funkcję Dyrektora Obsługi Klienta. Odpowiadała m. in. za rozpoczęcie działalności Streetcomu na Litwie. Wcześniej pracowała jako Dyrektor Obsługi Klienta w Grupie Eskadra. Karierę zawodową rozpoczęła w Kanadzie pracując na stanowisku Junior Marketing Manager w Lucid Entertainment Inc.
“ Jestem pewna, iż nasza organizacja w sposób aktywny i dynamiczny będzie stale dostarczać wiedzę i wnioski płynące z jakże bogatego doświadczenia naszych członków młodym, żądnym wiedzy studentom oraz osobom zainteresowanym pracą w szeroko pojętej branży reklamowej. Dzisiejszy rynek jest na tyle wymagający i konkurencyjny, że edukacja nie jest jedynym i wystarczającym elementem atrakcyjnego CV. Aktywny udział w życiu organizacji niewątpliwie wzbogaci wiedzę i umiejętności każdego młodego człowieka zaczynającego pracę w marketingu” - mówi Joanna Sobolewska Pełnomocnik Zarządu do spraw Young Professionals.
Young Professionals działa w ramach struktur Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Swoją działalność rozpoczęło w październiku 2007 roku. Do YP należą osoby w wieku 25-35 lat, mające przynajmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji marketingowej lub wykształcenie profilowe oraz pasję, otwartość na nowe trendy i profesjonalizm. Ideą Young Professionals jest stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy światem agencji reklamowych, mediów i klientów, czyli wszystkich stron zaangażowanych w tworzenie komunikacji marketingowej.
Źródło: Grass - roots