Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Czy zdajemy sobie sprawę z tego, że las jest naszym przyjacielem i sprzymierzeńcem? Pochłania dwutlenek węgla, pyły i hałas, jest naturalnym rezerwuarem wilgoci, reguluje lokalny klimat. Nie mówiąc już o dostarczaniu drewna, owoców i roślin, grzybów. Daje nam także tak potrzebny spokój i odprężenie. Dlatego dbajmy o las!
Jak każdy z nas może dbać o las?
Społeczna kampania "Nasz Przyjaciel Las"
Przez cały lipiec 2008 roku trwa społeczna kampania promocji zewnętrznej "Nasz Przyjaciel las". Kampania realizowana z inicjatywy Fundacji Nasza Ziemia i Stora Enso Wood Supply Polska, we współpracy z PGL Lasy Państwowe i Clear Channel Poland. Specjalnie dla kampanii, grafikę na plakaty przygotowała agencja JWT. Praca JWT zdobyła najwyższą nagrodę na Konkursie Twórców Reklamy w kategorii "print / outdoor - reklama społeczna i non-profit" w roku 2008!
- nie śmiecić w lesie i zwracać uwagę innym śmiecącym –
nielegalne śmiecenie jest wykroczeniem i podlega karze grzywny do
500 zł,
- nie zaprószać ognia i reagować na każde zagrożenie
pożarem,
- nie niszczyć roślin,
- nie hałasować – to płoszy ptaki i zwierzęta.
Społeczna kampania "Nasz Przyjaciel Las"
Przez cały lipiec 2008 roku trwa społeczna kampania promocji zewnętrznej "Nasz Przyjaciel las". Kampania realizowana z inicjatywy Fundacji Nasza Ziemia i Stora Enso Wood Supply Polska, we współpracy z PGL Lasy Państwowe i Clear Channel Poland. Specjalnie dla kampanii, grafikę na plakaty przygotowała agencja JWT. Praca JWT zdobyła najwyższą nagrodę na Konkursie Twórców Reklamy w kategorii "print / outdoor - reklama społeczna i non-profit" w roku 2008!
Źródło: Fundacja Nasza Ziemia
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.