Pierwszy odcinek podcastu Talks For Good dla NGO bierze na tapet komunikację. Dużo o LinkedInie, a jeszcze więcej o strategii, bez której ani rusz w codziennej komunikacji organizacji i marki osobistej.
Podcast Talks For Good łączy w sobie biznes i trzeci sektor. Wierzymy, że w prowadzeniu firmy jest miejsce na robienie dobrych rzeczy, a organizacje społeczne mogą być inspiracją dla innych branż ze względu na wysoką skuteczność i zaangażowany zespół. Promujemy idee CSR, ESG i wszelkie impactowe działania, które znamy ze współpracy z klientami naszej kancelarii – NGO i startupami pozytywnego wpływu.
Odcinek znajdziesz na:
⚫️ Youtube
⚫️ Spotify
Z tego odcinka dowiesz się:
02:30 Jakie są potrzeby komunikacyjne w NGO
06:20 Emocje, cele i strategie w komunikacji nastawionej na pomaganie
17:05 Na jakich platformach warto być?
23:50 Kampanie społeczne w biznesie
28:40 LinkedIn — zacznij od komentowania
43:15 Employer advocacy w organizacjach pozarządowych
47:00 Budowanie marki osobistej w social mediach w praktyce
51:40 Budowanie społeczności na LinkedInie vs Meta
54:50 Raport 100 #nonprofitPL na LinkedIn
01:03:40 Jak agencja wspomaga komunikację NGO?
01:15:33 Jak wyważyć komunikację w organizacji społecznej?
01:18:55 Co warto przeczytać?
W rozmowie udział wzięli:
Prowadzący: Jacek Olejarz - założyciel Legalden | Prawo dla NGO i Impactden | Pieniądze w NGO. Doradza organizacjom pozarządowym, jak działać efektywnie i zgodnie z prawem. Adwokat, laureat nagrody specjalnej Rising Stars 2022, dla którego najważniejsze jest to, by jego praca miała pozytywny wpływ na społeczeństwo. Tylko w 2022 założona przez niego kancelaria założyła niemal 50 nowych organizacji pozarządowych. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (prawo) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (MBA). Wolny czas spędza na rozwijaniu się jako tata i partner najfajniejszej rodziny pod słońcem. Niekiedy ma czas na inne zainteresowania – na granie w gry strategiczne czy zgłębianie tajemnic historii (najchętniej łączy te dwie pasje – grając w gry firmy Paradox Interactive).
Gościni: Anna Jadwiga Orzech — szefowa kolektywu Láska nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi. Prezeska Instytutu Dobrej Komunikacji. Doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR. Wieloletnia digital managerka i dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP. Z III sektorem związana od dwudziestu lat. Od 2010 roku, dzięki seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze fascynuje się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne i działania społeczne.
⚫️ Być może zainteresuje Cię też:
Jak tworzyć odpowiedzialne innowacje? Małgorzata Nadziejko | Talks For Good BIZ
Źródło: Legalden