Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Jesień to ostatni dzwonek, aby rozpocząć planowanie kampanii 1%. By pomóc Ci zrobić to skutecznie, przygotowaliśmy dla Ciebie poradniki, z których dowiesz się jak profesjonalnie podejść do kampanii 1%.
-
Planowanie to już element kampanii. Oznacza, że podchodzisz do niej poważnie i realnie zwiększasz swoje szanse na dobry wynik. Dowiedz się jak krok po kroku zaplanować kampanię 1%, aby przyniosła ona oczekiwane rezultaty.
Czytaj więcej
-
Poznaj najpopularniejsze metody pozyskiwania 1% podatku. Skoncentrowaliśmy się na wyborze tych, które Twoja organizacja może wykorzystać w swojej kampanii jednoprocentowej, nawet nie mając pokaźnych budżetów. Wszystkie te metody łączy jedno – ułatwiają podatnikowi przekazanie 1% Twojej organizacji.
Czytaj więcej
-
Organizacja, która profesjonalnie podchodzi do kampanii jednoprocentowej, zanim przystąpi do jej realizacji, ustala plan, dobiera metody i tzw. grupę docelową, czyli osoby, do których kieruje swoje call to action. Dowiedz się jak stworzyć skuteczny komunikat w kampanii fundraisingowej – czyli co powiedzieć ludziom, aby przekazali Twojej organizacji 1% swojego podatku
Czytaj więcej
Jeśli szukasz innych wskazówek przydanych do kampanii 1%, koniecznie śledź na bieżąco nasz portal www.bankwiedzy.org – już niedługo przygotujemy dla organizacji „Narzędziownik” – OPP będą mogły zgłosić się do nas po bezpłatne banery, ulotki i inne narzędzia przydatne do kampanii 1%.
Jeśli masz pytania napisz do nas: kontakt@inspro.org.pl.
Materiały przygotowane przez Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) w ramach realizacji projektu 1(00)% wsparcia dla 3. sektora. Projekt dofinansowywany ze środków Program Fundusz Inicjatyw Obywatelskich. Projekt objęty Patronatem Honorowym Ministra Pracy i Polityki Społecznej.
Źródło: Bank Wiedzy o 1%
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.