To odwieczne pytanie zadaje sobie każdy, kto chce robić zasięgi i docierać do jak największej liczby osób. Niestety odpowiedź nie jest prosta: każdy profil jest inny i każdy ma właściwą sobie grupę odbiorców i tematykę.
Są jednak elementy wspólne dla wszystkich „sociali”: czy to będzie Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, czy coś innego. Wszystkie mają tzw. feed (aktualności), zwykle stanowiący pierwsze miejsce, do którego trafia użytkownik po uruchomieniu aplikacji. To właśnie tam może zobaczyć to, co opublikujemy.
Jak publikować, aby odbiorcy zobaczyli Twoje posty w social mediach?
Dużo zależy oczywiście od aktywności użytkowników oraz algorytmów poszczególnych social mediów. Na to nie mamy wpływu. Mamy za to wpływ na to, jak często publikujemy. Im staranniej rytm publikacji dopasowany będzie do konkretnego medium i grupy odbiorców, tym większa szansa na zrobienie zasięgów, czyli dotarcie do dużej liczby osób.
Przeczytaj cały artykuł na blogu FaniMani: https://fanimani.pl/blog/jak-czesto-publikowac-w-mediach-spolecznosciowych/
Źródło: Fundacja FaniMani