W głosowaniu czytelników portalu kampaniespołeczne.pl na najlepszą polską kampanię 2011 roku najwięcej głosów uzyskała inicjatywa "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!". Jej twórcy z fantazją i zaangażowaniem zrealizowali projekt, który choć rozmija się z logiką sieciowych agencji, to jest świeży, zbudował społeczność wiernych fanów, a co najważniejsze - spodobał się.
Czytelnicy portalu przez 2 tygodnie mogli głosować na jedną spośród 10 nominowanych przez redakcję kampanii społecznych. Łącznie oddano ponad 2500 głosów. – Serdecznie dziękujemy za duże zainteresowanie plebiscytem, gratulujemy zwycięzcy, a także wszystkim nominowanym – powiedziała Olga Figurska, redaktor naczelna kampaniespołeczne.pl. – Nominowane kampanie prezentowały różnorodne podejście do komunikacji społecznej, ale każda warta jest odnotowania. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku selekcja reklam społecznych do podobnego plebiscytu będzie jeszcze trudniejsza.
Plebiscyt portalu kampaniespołeczne.pl miał na celu wyłonienie tych reklam polskich społecznych, które najbardziej przypadły do gustu internautom, poruszyły ich i zaangażowały.
Już wkrótce rozpocznie się natomiast nabór zgłoszeń do konkursu Najlepsza Kampania Społeczna 2011. Będzie to 4 edycja kluczowej inicjatywy wydawcy portalu kampaniespołeczne.pl, której celem jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym. Do zeszłorocznej edycji konkursu zgłoszono 73 kampanie społeczne, które oceniało jury złożone z 16 ekspertów w dziedzinie marketingu społecznego. Przyznano nagrody w 4 kategoriach oraz wyróżniono 6 kampanii.
Źródło: kampaniespoleczne.pl