iloo.pl to pierwsza w Polsce platforma crowdspeaking. Pozwala ona na tworzenie kampanii, które umożliwią prezentacje marki, produktu czy usług za pośrednictwem mediów społecznościowych. Po zbudowaniu zasięgu społecznego - czyli zebraniu określonej liczby osób, które są gotowe wesprzeć kampanię - zostanie ona zrealizowana za pośrednictwem ich kont w mediach społecznościowych, dzięki czemu przekaz stanie się bardziej wiarygodny.
iloo.pl
iloo.pl to pierwsza w Polsce platforma crowdspeaking. Pozwala ona na tworzenie kampanii, które umożliwią prezentacje marki, produktu czy usług za pośrednictwem mediów społecznościowych. Po zbudowaniu zasięgu społecznego - czyli zebraniu określonej liczby osób, które są gotowe wesprzeć kampanię - zostanie ona zrealizowana za pośrednictwem ich kont w mediach społecznościowych, dzięki czemu przekaz stanie się bardziej wiarygodny.
Czym jest crowdspeaking?
Idea crowdspeakingu opiera się na poleceniu danego produktu, kampanii lub usługi przez indywidualnego użytkownika. Crowdspeaking pomaga zwiększyć zasięg oraz uwiarygodnić wysyłany komunikat. Użytkownik, który zechce wesprzeć wybraną przez siebie kampanię udostępnia jednocześnie na jej potrzebę swoje konto na Facebooku. W ten sposób, gdy kampania zbierze odpowiednią liczbę osób wspierających, komunikat zostaje wysłany w ich imieniu przez iloo. Pozwala to nie tylko znacząco zwiększyć zasięg promowanej wiadomości, ale dzięki temu, że wiadomość jest wysyłana w imieniu wspierającego użytkownika staje się ona dla potencjalnych odbiorców znacznie bardziej wiarygodna, co przekłada się pozytywnie na ostateczny rezultat.
Jak pomoże Ci iloo?
Iloo to dla organizacji pozarządowych szereg korzyści. Wśród nich znajdują się między innymi:
- Zwiększenie zasięgu obecnie prowadzonej kampanii;
- Zwiększenie zainteresowania organizacją już na etapie pozyskiwania niezbędnej liczby osób wspierających;
- Dotarcie do osób o podobnych zainteresowaniach do osób, które wspierają kampanie;
- Zrealizowanie kampanii crowdspeakingowej w odpowiednim momencie pozwalając na połączenie np. przeprowadzanego eventu z aktywnością użytkowników w mediach społecznościowych.
Źródło: iloo.pl - Crowdspeaking Polska