ID Communications Group promuje ekonomię społeczną
Agencja Public Relations ID Communications Group zaangażowała się w projekt PROMES. Swoją wiedzą ma wesprzeć promocję idei ekonomii społecznej.
W ramach współpracy ze stowarzyszeniem Tratwa agencja ID
Communications Group zajmie się szkoleniem wolontariuszy z
efektywnej komunikacji oraz opieką media relations. Pomoże także
przy organizacji eventów i konferencji prasowych. Koniec projektu
PROMES przewidziany jest na czerwiec tego roku.
PROMES - jest inicjatywą otwartą dla różnych środowisk ekonomii
społecznej, które chciałyby skorzystać z przygotowanych w ramach
projektu mechanizmów promocji. Głównym zadaniem projektu jest
szeroko zakrojona promocja idei ekonomii społecznej oraz
upowszechnianie konkretnych przedsięwzięć i rozwiązań, należących
do tego nurtu działań.
W ramach projektu planowane są rozmaite
działania promocyjne skierowane do różnych grup odbiorców, m.in.
przedstawicieli przedsiębiorstw ekonomii społecznej, administracji
publicznej, ekspertów, badaczy oraz polityków. Przygotowanych
zostanie szereg publikacji, warsztatów, szkoleń, a także szeroka
akcja medialna z użyciem prasy, radia i telewizji. Celem jest
pokazanie potencjału ekonomii społecznej i korzyści, jakie z niej
płyną.
Jednym z najważniejszych elementów działań
będzie Atlas Dobrych Praktyk Ekonomii Społecznej. Jest to próba
kompleksowego opisania ciekawych i skutecznych przedsięwzięć
ekonomii społecznej na przykładzie konkretnych historii,
prawdziwych ludzi i ich doświadczeń.