Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Brudasy, stop, koniec tego syfu - takim napisami ozdobili salon firmowy Polkomtela członkowie Grupy Pewnych Osób. To odpowiedź na kampanię reklamową firmy, która na przestrzeni ostatnich tygodni zaśmieciła miasto.
Kampania reklamowa nowej oferty operatora telefonii komórkowej Plus
GSM - "36,6" polegała między innymi na rozklejaniu naklejek.
Znalazły sie one niemal wszędzie. Na budynkach, latarniach,
przystankach autobusowych, skrzynkach pocztowych, poręczach
itp.
W Łodzi kampania się nie udała, gdyż wyczulona na punkcie estetyki miasta Grupa Pewnych Osób szybko zajęła się tym tematem. Dzięki zorganizowanej akcji obywatelskiej wlepki psujące estetykę miasta zostały usunięte i rozklejone przed siedzibą firmy Polkomtel. Teraz Grupa Pewnych Osób apeluje do wszystkich łodzian i zachęca do wzięcia udziału w publicznej dyskusji.
Oto co można przeczytać na stronie Grupy: "Staramy się pobudzić mieszkańców naszego miasta do głośnego wyrażania opinii. Podobną filozofię w kampanii reklamowej najnowszego produktu zastosowała firma Polkomtel. Poszła nawet o krok dalej i kreuje przestrzeń materialną dla takiej publicznej dyskusji - na słupie, latarni, śmietniku, rynnie czy znaku drogowym. Co ciekawe, ta nowa forma pobudzania społecznej debaty nie doczekała się jak na razie żywej reakcji ze strony łodzian. Postanowiliśmy zatem odpowiedzieć na wyzwanie rzucone przez koncern i wykorzystać tę unikalną możliwość do wyrażenia opinii przy pomocy narzędzi stworzonych przez rzeczoną firmę specjalnie do tego celu. W pierwszym rzędzie wypowiedzieliśmy się na temat nowej marki, do czego zachęcamy wszystkich łodzian".
Więcej informacji oraz materiały z akcji znajdują się na stronie http://gpo.blox.pl.
W Łodzi kampania się nie udała, gdyż wyczulona na punkcie estetyki miasta Grupa Pewnych Osób szybko zajęła się tym tematem. Dzięki zorganizowanej akcji obywatelskiej wlepki psujące estetykę miasta zostały usunięte i rozklejone przed siedzibą firmy Polkomtel. Teraz Grupa Pewnych Osób apeluje do wszystkich łodzian i zachęca do wzięcia udziału w publicznej dyskusji.
Oto co można przeczytać na stronie Grupy: "Staramy się pobudzić mieszkańców naszego miasta do głośnego wyrażania opinii. Podobną filozofię w kampanii reklamowej najnowszego produktu zastosowała firma Polkomtel. Poszła nawet o krok dalej i kreuje przestrzeń materialną dla takiej publicznej dyskusji - na słupie, latarni, śmietniku, rynnie czy znaku drogowym. Co ciekawe, ta nowa forma pobudzania społecznej debaty nie doczekała się jak na razie żywej reakcji ze strony łodzian. Postanowiliśmy zatem odpowiedzieć na wyzwanie rzucone przez koncern i wykorzystać tę unikalną możliwość do wyrażenia opinii przy pomocy narzędzi stworzonych przez rzeczoną firmę specjalnie do tego celu. W pierwszym rzędzie wypowiedzieliśmy się na temat nowej marki, do czego zachęcamy wszystkich łodzian".
Więcej informacji oraz materiały z akcji znajdują się na stronie http://gpo.blox.pl.
Źródło: miasta.gazeta.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.