Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Warszawska Praga doczekała się własnej gry w sieci! Weź udział w misji Bronka. Zagraj na stronie www.infopraga.com.pl/gra. Od dziś gra z tłem muzycznym skomponowanym specjalnie przez Jasepra Weltschmerza Jr!
Gra jest dziełem zespołu InfoPraga, prowadzonego przez
Stowarzyszenie Monopol Warszawski i ma na celu oswajanie
internautów z Pragą, która nadal w obiegowej opinii uważana jest za
gorszą, niebezpieczną i nieatrakcyjną część miasta.
Każdy, kto zdecyduje się towarzyszyć głównemu bohaterowi Bronkowi w misji Brylantyna, będzie miał okazję przekonać się, jak magicznym miejscem jest Praga. W między czasie kot – towarzysz Bronka przemyci również podstawowe informacje o dzielnicy i opowie kilka związanych z nią anegdot. Na zamówienie praskich dzieci konsultujących grę w fazie jej tworzenia, powstała specjalna plansza zręcznościowa, pozostałe, o ile nie wymagają szczegółowej wiedzy na temat Pragi, z pewnością wymagają koncentracji i pogłówkowania. Twórcy gry mają w planach rozszerzanie jej o kolejne plansze.
Każdy, kto zdecyduje się towarzyszyć głównemu bohaterowi Bronkowi w misji Brylantyna, będzie miał okazję przekonać się, jak magicznym miejscem jest Praga. W między czasie kot – towarzysz Bronka przemyci również podstawowe informacje o dzielnicy i opowie kilka związanych z nią anegdot. Na zamówienie praskich dzieci konsultujących grę w fazie jej tworzenia, powstała specjalna plansza zręcznościowa, pozostałe, o ile nie wymagają szczegółowej wiedzy na temat Pragi, z pewnością wymagają koncentracji i pogłówkowania. Twórcy gry mają w planach rozszerzanie jej o kolejne plansze.
www.infopraga.com.pl/gra
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.