Opieka paliatywna i hospicyjna odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wsparcia, komfortu i godności osobom z zaawansowanymi i nieuleczalnymi chorobami. W czasach, kiedy do myśli o śmierci podchodzimy jak do tematu tabu, Puckie Hospicjum swoją kampanią oswaja temat i pokazuje, że nieuleczalna choroba to wciąż życie, które warto wypełnić dobrymi chwilami.
“Good Time to DAJ” to kolejna kampania 1,5% na rzecz Puckiego Hospicjum założonego przez księdza Jana Kaczkowskiego. W spokojnych i ciepłych spotach widzimy uśmiechniętych ludzi w różnym wieku, zachęcających każdego z nas do zastanowienia się nad swoimi chwilami szczęścia.
Zamknij oczy. Pomyśl o swoich chwilach szczęścia
W spotach poznajemy trzech bohaterów – młodą kobietę, mężczyznę w średnim wieku i… marynarza – którzy, zamykając oczy, wspominają chwile szczęścia i radości z ich życia. Przesłanie jest jasne: każda chwila, nawet ta trudna, zasługuje na to, by przeżyć ją z uśmiechem. Ciepła atmosfera spotów i prosty przekaz “Daj nieuleczalnie chorym żyć dobrze, do samego końca” mają dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.
Często nie mamy czasu, by pomyśleć o tym, co naprawdę daje nam radość. Czasami to dopiero trudne momenty w naszym życiu pomagają nam to dostrzec. Codziennie dbamy, aby życie chorujących ludzi na końcu ich drogi było szczęśliwe. A czym jest szczęście? Zamknij oczy, uśmiechnij się i pomyśl o swojej chwili szczęścia. Dla chorych te momenty wyglądają tak samo - mówi Anna Jochim-Labuda, dyrektor Puckiego Hospicjum.
Motyw zamkniętych oczu – refleksja w całej kampanii
Czas umierania może być dobry, dlatego symbolem kampanii stały się zamknięte oczy i uśmiech. Ten motyw przewodni zobaczymy w kampanii display, spotach reklamowych, a także w mediach społecznościowych.
Jak możesz pomóc?
Pomoc nieuleczalnie chorym jest prostsza, niż mogłoby się wydawać. W ramach kampanii #GoodTimeToDaj Puckie Hospicjum zachęca do dwóch prostych działań, które mogą zrobić dosłownie wszyscy. Po pierwsze, wystarczy przekazać 1,5% swojego podatku na rzecz Puckiego Hospicjum.Po drugie, każdy może wziąć udział w wyzwaniu #GoodTimeToDaj. Wystarczy podzielić się zdjęciem z zamkniętymi oczami i uśmiechem na swoich profilach społecznościowych, oznaczając je #goodtimetodaj. Dodatkowo można zaprosić znajomych do wzięcia udziału w wyzwaniu, pokazując, że życie – nawet w obliczu choroby – pełne jest pięknych chwil.
Kampania ruszyła 13 marca i obejmuje działania m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
Za opracowanie koncepcji działań odpowiedzialna jest DDB Warszawa, za produkcję sesji oraz spotów video Papaya Films, natomiast za działania komunikacyjne oraz zakup mediów – 38Content Communication.
Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie goodtimetodaj.pl oraz hospitium.org
-
Informacja prasowa
docx ・30.03 kB