Gazeta.pl: Projektom unijnym potrzebny jest dobry marketing
Szkolenia i działania doradczo-szkoleniowe prowadzone w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki podlegają przepisom dotyczącym spójnego informowania na terenie UE o projektach współfinansowanych z funduszy europejskich – przypomina Monika Golanowska.
Jak zaplanować promocję projektu: od pracy nad niedocenianym, a bardzo ważnym tytułem, przez stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej, po wybór osób odpowiedzialnych za politykę informacyjną? Odpowiedzi na te pytania znalazły się w artykule pt. „Projektom unijnym potrzebny jest dobry marketing”, autorstwa Moniki Golanowskiej.
"Niestety bardzo często marginalizuje się działania promocyjne i marketingowe projektów współfinansowanych z PO KL. W ferworze planowania projektu i pisania wniosku są spychane na dalszy plan, a potem ich realizacja staje się niemożliwa z powodu źle oszacowanego budżetu (…). Działania związane z promocją trzeba zaplanować już na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu" – podkreśla autorka.