Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
Fundacja Rozwiń Skrzydła organizuje kolejną wizytę studyjną dla białoruskich pedagogów i psychologów
Małgorzata Lipiec
Fundacja Rozwiń Skrzydła od 21 do 25 listopada realizuje kolejną wizytę studyjną poświęconą przed wszystkim zagadnieniom związanym z wykluczeniem społecznym. Uczestnikami wizyty są białoruscy pedagodzy, psycholodzy, nauczyciele, pracownicy organizacji wspierających osoby zagrożone wykluczeniem społecznym.
Podczas wizyty uczestnicy zapoznają się z:
w Polsce oraz wskazaniu modelowych rozwiązań w tym zakresie;
Program wizyty obejmuje spotkania z przedstawicielami następujących instytucji i organizacji:
- Lubelski Urząd Wojewódzki – Pełnomocnik Wojewody ds. Wykluczenia Społecznego, Wydział Polityki Społecznej,
- Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 1 w Lublinie,
- Przedszkole nr 32 w Lublinie,
- VIII Liceum Ogólnokształcące im. Zofii Nałkowskiej w Lublinie,
- Specjalny Ośrodek Szkolno–Wychowawczy nr 1 w Lublinie,
- Centrum Ekonomii Społecznej w Lublinie,
- Kawiarnio-Księgarnia „Spółdzielnia”,
- Katolickie Stowarzyszenie Pomocy Osobom Potrzebującym „AGAPE”,
- Fundacja Rozwiń Skrzydła,
- Stowarzyszenie mali bracia Ubogich
- Akademickie Centrum Wsparcia przy Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie,
- Fundacja Działań Edukacyjnych KreAdukacja,
- Bank Żywności w Lublinie
Wizyta studyjna dofinansowana jest w ramach Programu Polsko–Amerykańskiej Fundacji Wolności RITA/STP -Wizyty Studyjne w Polsce 2010–2011, realizowanego przez Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego.
Źródło: Fundacja Rozwiń Skrzydła
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.