Fundacja OSHEE razem z Fundacją Legii wspierają warszawską młodzież w przygotowaniach do matury
Już dziś rozpoczyna się drugi semestr tegorocznej edycji programu „Korki z Legią”, skierowanego do warszawskich maturzystów, organizowanego przez Fundację Legii. Jego celem jest przygotowanie wybranych uczniów stołecznych szkół średnich do zbliżającego się egzaminu dojrzałości. W tym roku, oprócz Fundacji Legii, przyszłym maturzystom kibicuje także Fundacja OSHEE, która została głównym sponsorem projektu.
W październiku ubiegłego roku rozpoczęła się trzecia edycja inicjatywy „Korki z Legią”, której sponsorem została Fundacja OSHEE „Żyj, walcz, zwyciężaj!”. W ramach współpracy organizacja przekazała na cele akcji 50 tysięcy złotych. Ta kwota umożliwiła organizację bezpłatnych zajęć, przygotowujących do egzaminu z języka polskiego oraz matematyki dla 70 uczniów warszawskich szkół średnich, wybranych przez Fundację Legii.
- W pierwszej połowie stycznia zakończyliśmy pierwszy semestr kursu i naprawdę jesteśmy pod dużym wrażeniem zaangażowania uczestników. Każdy z nich stara się wynieść z zajęć jak najwięcej, co z pewnością zaprocentuje dobrymi wynikami na nadchodzącym egzaminie. Tym bardziej cieszę się, że Fundacja OSHEE wsparła projekt, który bez jej pomocy nie mógłby istnieć w obecnej formie. – tłumaczy Paweł Aleksandrowicz, Menadżer ds. Rozwoju i Edukacji Fundacji Legii.
Decyzja Fundacji OSHEE o wsparciu inicjatywy „Korki z Legią” nie była przypadkowa. Firma OSHEE od roku jest Oficjalnym Dostawcą Produktów Funkcjonalnych Legii Warszawa, piłkarskiej Akademii Legii oraz Legia Soccer Schools. Produktów marki używa także pierwsza drużyna Legii, a logo OSHEE pojawia się na koszulkach wszystkich młodzieżowych roczników Klubu.
Od chwili powstania, celem Fundacji OSHEE „Żyj, walcz, zwyciężaj” jest wspieranie osób potrzebujących oraz propagowanie aktywnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży. W ubiegłym roku fundacja rozpoczęła akcję „Sprzęt sportowy dla Domów Dziecka”, w ramach której przekazuje sprzęt do ćwiczeń podopiecznym wybranych ośrodków opiekuńczo-wychowawczych. Jest także partnerem Fundacji Fabryki Marzeń. Dodatkowo marka OSHEE jako jedna z nielicznych firm wprowadziła na rynek dedykowane produkty, ze sprzedaży których 5% zysków przekazywane jest organizacjom non-profit. Wśród nich znajduje się m.in. izotonik o smaku RED ORANGE z logotypem Fundacji OSHEE. Klienci, kupując ten produkt, przyłączają się do inicjatywy OSHEE i wspomagają wspomniany program wyposażania domów dziecka w sprzęt sportowy.
Źródło: inf. nadesłana