Fundacja Managerska CREATIVE po raz kolejny z Programem Ambasadorskim
Rynek pracy stawia przed młodymi ludźmi kolejne wymogi. Przy aplikowaniu na wymarzone stanowisko oprócz ukończenia studiów kierunkowych, ważną rolę odgrywa doświadczenie zawodowe. Jak je zdobyć? Poprzez Programy Ambasadorskie.
Czasy, w których ukończenie studiów wyższych zapewniało czołową pozycję na rynku pracy, już dawno upłynęły. W erze elastycznego wymiaru zatrudnienia, czy możliwości wykonywania zdalnie obowiązków, pracodawcy w trakcie rekrutacji kładą szczególny nacisk na doświadczenie i tzw. „umiejętności miękkie”. Udokumentowane zdolności do pracy w zespole, czy odporność na działanie pod presją czasu, stają się w przypadku wielu absolwentów kluczem do sukcesu zawodowego.
Ze zmian, jakie zaszły na rynku pracy, doskonale zdaje sobie sprawę prezes zarządu Fundacji Managerskiej CREATIVE, Monika Kościów, która wychodzi młodym naprzeciw z Programem Ambasadorskim. Przygotowany przez fundację projekt, skierowany jest do studentów i absolwentów pragnących poszerzyć swoje horyzonty. Zadania wykonywane przez Ambasadorów będą łączyć w sobie zagadnienia m.in. z dziedzin marketingu, PR-u, czy CSR-u. Poruszanie się po różnorodnych obszarach pozwoli młodym zdobyć jedną z ważniejszych umiejętności potrzebnych w pracy – wielowymiarowe spojrzenie na wykonywane obowiązki. Ponadto specjalnie dobrane zadania kładą duży nacisk na rozwój wcześniej wspomnianych „umiejętności miękkich”.
Program Ambasadorski Fundacji CREATIVE to dokonała możliwość na zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych. Pod opieką mentorów, Ambasadorzy będą realizować ciekawe i innowacyjne zadania. Chętni poznają między innymi tajniki promowania działań organizacji pozarządowych oraz zdobędą zdolność poruszania się w mediach społecznościowych, które stały się obecnie jednym z najchętniej używanych kanałów promocyjnych przez przedsiębiorstwa i administrację. Na każdego z uczestników oprócz opieki mentora, czekają m.in.: prezentacja sylwetki na stronie www, dyplom oraz zaświadczenie ze spisem wykonywanych obowiązków. Najlepsi natomiast otrzymają możliwość udziału we wspólnych projektach.
Źródło: Fundacja Managerskiej CREATIVE