Znamy najlepszych! - jury "PRaktykuj za granicą" wybrało uczestników III etapu konkursu. O staże w agencji PR w Londynie, Dublinie i Brukseli będzie rywalizować siedmiu studentów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czerwcu 2006.
Na początku maja 2006 zakończył się II etap
konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”. Jego uczestnicy
stworzyli pełne strategie komunikacyjne na jeden z dwóch tematów
związanych z działalnością Amnesty International. Prace dotyczyły
projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA –
EDUKACJA – DZIAŁANIE lub strategii komunikacji dla polskiej sekcji
Amnesty International.
Prace ocenia jury w składzie: Piotr Czarnowski,
prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji
strategicznej, dr Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu
Śląskiego, Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International i Anna
Sanowska, Dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania Mediów.
Do oceny jurorów w II etapie nadesłanych
zostało 14 prac uczestników, spośród których wybrano finalistów
„PRaktykuj za granicą”. W III etapie znalazło się siedem osób. Są
to: Dorota Grądzka, Adam Hołubek, Anna Kadzikiewicz, Jacek Lipski,
Agnieszka Mężyńska, Piotr Piotrowski i Tomasz Woźniak. Ich prace
okazały się najlepsze spośród 86 nadesłanych projektów we
wszystkich etapach konkursu. Studenci zaproszeni do finału
przedstawią swoje pomysły jurorom w formie prezentacji
multimedialnej. Rozstrzygnięcie „PRaktykuj za granicą” nastąpi w
czerwcu 2006 roku.
„Cieszymy się, że tegoroczna edycja konkursu
spotkała się z tak dużym zainteresowaniem studentów. Do finału
trafiły najbardziej wartościowe i oryginalne prace. Mamy nadzieję,
że uczestnicy PRaktykuj za granicą podczas prezentacji finałowych
zaskoczą nas pomysłowością i profesjonalizmem wystąpień” –
powiedziała Anna Sanowska, Dyrektor ds. PR Instytutu Monitorowania
Mediów.
Trzecia edycja konkursu public relations
„PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania
Mediów, trwa od 6 lutego. W konkursie biorą udział studenci
kierunków związanych z PR i komunikacją społeczną. Na najlepszych
czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w
Londynie, Dublinie i Brukseli. Przeloty do miejsc odbywania praktyk
ufundowały linie Centralwings, a nagrody pieniężne zapewnia
organizator konkursu, IMM.