Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Ostatni akcent w promocyjnym cyklu Narodowego Centrum Kultury, czyli webinarium poświęcone temu, co można i co warto znaleźć w statystykach fanpage’a instytucji kultury!
Rozmawialiśmy już o sprawdzonych sposobach na bezpłatne zasięgi w mediach społecznościowych i pierwszych krokach w menedżerze reklam na Facebooku. Promocyjny cykl zamykamy webinarium, podczas którego przekonacie się, że statystyki Facebooka nie gryzą i warto do nich regularnie zaglądać.
Nasz ekspert, Franciszek Georgiew wyjaśnił, które dane są szczególnie interesujące z punktu widzenia instytucji kultury, jak pomagają weryfikować skuteczność naszych działań w mediach społecznościowych i jakie wnioski można z nich wyciągnąć!
Webinarium zrealizowaliśmy we współpracy z Webinaria24.pl
Plan webinarium:
00:00 - 13:22 - Powtórka
13:23 - 53:09 Co znajdziemy w statystykach Facebooka?
53:10 - 01:11:09 - Analiza reklam na Facebooku
01:11:10 - 01:24:40 - Podsumowanie, pytania i odpowiedzi
Nagranie dostępne na kanale NCK na YouTube.
Źródło: Narodowe Centrum Kultury
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.