FaniPAY to pierwszy w Polsce system płatności online dedykowany organizacjom społecznym. Powstał w 2016 roku jako jedno z narzędzi fundraisingowych, które dostarcza Fundacja FaniMani. To moduł wpłat, który pozwala na łatwe zbieranie środków, bez skomplikowanych formalności i na przejrzystych zasadach. Teraz wprowadziliśmy możliwość dodania własnej, spersonalizowanej zgody marketingowej.
Słowem wstępu o zgodzie marketingowej w FaniPAY
Moduł wpłat FaniPAY właśnie doczekał się aktualizacji wyczekiwanej przez organizacje, które chcą prowadzić intensywną komunikację marketingową z darczyńcą. Oczywiście – już wcześniej można było korzystać z klauzuli informacyjnej i na tej podstawie komunikować się z osobą, która dokonała wpłaty. Wprowadzona zmiana jest nowością i wartościowym dodatkiem dla tych organizacji, które potrzebują własnej, spersonalizowanej zgody na prowadzenie komunikacji marketingowej.
Jeśli Twoja organizacja korzysta z FaniPAY i chcesz, by zgoda marketingowa była spersonalizowana, to sprawdź najnowszy wpis na blogu FaniMani.pl i dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku.